smartcarrepair.be

Mevrouw Sas Adriaenssens werd door haar partner doorverwezen naar Smart Car Repair omdat hij reeds klant was met zijn bedrijf en zeer tevreden is over de service en prijs. 

Sas kwam naar ons met haar Renault Scenic van 6 jaar oud. De auto had redelijk wat oplapwerk door groot gebruik: krasjes (door onder andere een altijd enthousiaste begroeting van haar honden), deukjes, ... Met een klein hartje kwam ze naar Smart Car Repair uit schrik voor het kostenplaatje, maar algauw kreeg ze goed nieuws. 

"De mensen van de carrosserieafdeling hebben, na een hartelijke ontvangst met koffie, een zeer grondige check-up gedaan en wisten me goed nieuws te brengen. Blijkbaar konden ze het meeste oplossen door te polieren en moesten ze maar twee kleine delen opnieuw lakken, wat geweldig was voor het financiële plaatje. Tevens hebben ze ervoor gezorgd dat ik de auto zeer snel terug kon hebben, omdat ik die week nog op reis vertrok. Ik mocht hem onmiddellijk achterlaten. Ik had dit echter niet voorzien en had dus ook geen vervoer terug naar huis. Smart Car Repair heeft echter ook hiervoor een oplossing. Ze hebben namelijk een vervangwagen ter beschikking die mensen in leen kunnen gebruiken of waarmee ze naar huis worden gevoerd, zoals ik. Met de glimlach ben ik thuisgebracht door de verantwoordelijke van de afdeling die me vlot telefonisch op de hoogte van de planning hield en enkele dagen laten werd ik weer opgehaald om de auto in de garage terug mee te nemen.

Naast het oplakwerk waren de banden ook vervangen (die ze daarenboven aan een topsnelheid hebben moeten zoeken omdat ze overal waren uitverkocht) en er was zelf een klein onderhoud uitgevoerd. Dit alles voor een zeer redelijke prijs!

Buiten de accuraatheid en snelheid, was ik ongelooflijk gecharmeerd door de beleefdheid en hartelijkheid van de medewerkers, niets is hun teveel! Elke klant is koning!

Ik beveel Smart car repair met volle overtuiging aan iedereen die zijn auto moet laten herstellen! Dikke proficiat!"


Stel je vraag
Menu